zaterdag 23 maart 2013

Mobielhoesje, nog een ei en een klosje

Kelly zag laatst op Facebook van Jit Design een heel gaaf mobielhoesje. Het waren kant en klare mobielhoesjes, maar door tijdgebrek werden ze niet meer gemaakt. Wil je ze toch nog bewonderen, kijk dan hier maar.
Pfffffffff dat was ff goed balen. Of mamsie dat ook kon maken.

Nou ik heb een poging gewaagd. Natuurlijk doe je dat niet even zo, maar met heeeeeel veel geduld kwam ik ver. Madam had natuurlijk zelf ook nog ideetjes, of er achterop ook een soort zakje kon voor ID-pas.
Ja tuurlijk, ook dat kan......nog meer wensen????? Ik vind het lipje nog wat saai, dus daar gaan ik nog ff een viltenbloemtjes op maken.


Inmiddels loopt ze er al een week mee te pronken en vonden er een aantal dames het mobielhoesje wel heel gaaf!!!!
 
Ik heb ook nog een paasei, van vilt, voor Jeanet gemaakt. Ik vond dat Jeanet wel een oppeppertje kon gebruiken, en volgens mij was ze donderdag heeeeel blij. Nou daar doe je het toch voor of niet dan.
 
 
 
Hebben jullie daar ook wel eens last van? Dan zijn al je werkjes af, kan/mag je aan wat nieuws beginnen. En dan weet je het ff niet. Je wilt eigenlijk zoveel maken, maar je loopt over en ja wat nu???
Nou ik had dus zo'n moment, ik blokkeerde helmaal. En dat was iets wat ik helemaal niet wilde.
Op viltgebied was er nog een opdrachtje van dochterlief. Nog een mobiehoesje. En dan graag met een .......... (verrassing dames) erop. Pffffff dan moet ik dus zelf tekenen en echt dames dat  kan ik niet......vind ik en mijn tekenleares van vroeger ook niet hihihi.
Op borduurgebied wil ik ook zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, maar aan wat begin ik?
 
Er was iemand die tegen me zei, pak iets kleins. Zo blijf je bezig en de rest komt van zelf. Ga een randje borduren voor om een klosje.
 
En dat heb ik gedaan.
 
Een klosje voorzien van wat distressinkt, een leuk randjes uitgezocht. Ach en zo'n randje is ook zo af. En dan is dit het eindresultaat:

Ik ga er nog meer maken, zo leuk om te doen. En alleen is ook maar alleen. Toch veel leuker als er meerderen op een schaaltje of zo staan.

Inmiddels druk druk druk aan de borduur met nieuw projektje .......klosje blijft voorlopig ff alleen.

Heb een middagje zitten tekenen, gummen, krassen en zowaar het lijkt wat!!!!!!! Inmiddels uit vilt geknipt en nu moet het nog inelkaar.

En aangezien het heeeeeel koud buiten is en er WK schaatsen op tv is, zal er wel veel gefreubeld worden dit weekend.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes Hilda
 
 
 



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat je zo vol plannen en ideeën zit, super leuke creaties laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwww superrrrrrr dat mobiel hoesje en helemaal zelf in elkaar gefreubeld !! Ik doe je niet na, ben heeeeeeel benieuwd naar de andere ! En dan het ei, ik was zoooooo super verrasr en ergggggg blij , ik vind het gaaaaaaaf Hillie , het hangt in m'n bloesemtakken , nog een dikke kus van mij !
    En je bent ook goed bezig met borduren Hillie , leukkkkk heel veeeeeeeel klosjes bij elkaar !!Dus voorlopig hoeft u zich niet te vervelen !!

    Liefssssssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mobielhoesje voor je dochter leuk geworden. Daar kan ze vol trots mee rondlopen. Dat borduurstrookje om een klosje vind ik ook een superidee. Ik denk dat die hier ook nog wel eens gaan verschijnen. Zodra ik mijn 100 andere dingen af heb. Ha ha.
    Misschien toch maar eens tussendoor?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blogberichtje !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER!!!!!!
    WAt een mooie spulletjes heb je weer gemaakt...helemaal TOP

    Liefs Klaske xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk weer allemaal Hilda. Alles is mooi, je telefoonhoesje, je kleine borduurwerkje op het klosje is helemaal smullen en dan het eitje voor Jeanet. Helemaal super. Het is inderdaad wel knutselweer. Veel succes weer met alles wat je gaat doen. Enne.... dat op slot slaan, dat herken ik heel erg hoor, dat komt inderdaad omdat we veel te veel willen en dan niet weten waar te moeten beginnen. :)) Maar beter zo, dan dat je verveelt toch???? :))) Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kwam je net op mijn blog 'tegen' en kende jouw blog nog niet...nu dus wel en ben meteen maar volgertje nummer 100 geworden:-)) Wat een schattig mobielhoesje, jij bent dus ook al in to the hertjes!! Je maakt leuke dingen!! Kom vaker kijken bij je hoor! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige dingen maak je toch!
    Oh ja, herkenbaar. Ik heb net een groot project afgerond en wil vervolgens van alles, maar weet niet waar ik mee moet beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen