zondag 14 april 2013

Nog meer ......

....mobielhoesjes. Nog één oor Kelly en één voor hussie!!!!!!

Kelly wilde graag nog één met een uil er op. Ik wat rondstruinen op google en zelf ( uit)tekenen.
Is die niet leuk geworden???? madam heeft zelf de kleurtjes uitgezocht, die weet wel wat leuk is!!!!! Ik vond het ook zo leuk om te doen, gewoon jammer dat die af is!


 En weer een vakje voor de ID-kaart!!!!!!
 
En toen ook nog 1 voor hussie gemaakt. Zo af en toe vergeet die zijn mobiel wel eens mee te nemen naar zijn werk. Dan is die in de garage, legt de mobiel dan ff op een plank en ja dan kan het gebeuren dat je je mobiel vergeet. Ik heb het simpel gehouden, maar wel een felle kleur gebruikt. kan niet missen 's ochtends hihihihi
 
Het model is goed, dus ik kan nu ook nog een andere voor hem maken!!!!!



 En natuurlijk ff saampies op de foto. Zo zie je dat die van hussie toch iets kleiner is dan van Kelly.
 
Eigenlijk wil ik zelf ook wel 1 hihihi.
 
Voor de rest ben ik een plaid aan het haken, borduren en natuurlijk ook aan het vilten.
Ooooo ik zag laatst een hele leuke blog, staat bij mijn linkies Gingermelon,  met mooie poppen.
Ik was (ben) verliefd en Alma was zo lief om de patronen voor me te bestellen. Nog heeeeel erg bedankt hé Alma!!!!!
 
Ik heb een probeersel gemaakt, die op zich goed gelukt is. Maar ik had vilt op de markt gekocht, wat geen wolvilt was. Ik had op mijn gevoel af moeten gaan, maar het zien van de gave kleurtjes won. Ia ezel Hilda, baalde al snel toen ze er mee aan het werk ging. Ia ezel Hilda heeft ervan geleerd en wil alleen nog met wolvilt werken.
 
Gisteren ben ik met Erika naar Niels Holgersson geweest. Ooooooooo het was daar weer kwijlen hoor. Vooral het oranje hoekje hihihihhi. We hebben leuke pakketjes, patroonbladeren en vilt gekocht.
Ik moet nog ff hard aan de bak voor 30 april hihihihhii

Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond toe.

Groetjes Hilda

6 opmerkingen:

  1. Superleuk Hilda! Vooral het uiltje zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Hilda, graag gedaan hoor!!
    En wat zijn ze leuk geworden die mobielhoesjes, kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn!
    Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat maken van de pakketjes die ik voor je besteld heb maar ik begrijp dat je eerst voor koninginne/koning dag aan de gang moet. Moet mijn nieuwsgierigheid dus nog even bedwingen ;-)
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk en handig met z'n extra vakje!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen