woensdag 13 februari 2013

Heel veel foto's, want het lukt weer. Yippie!!!!

Yes, ik kan weer foto's plaatsen. We hadden heel wat uitgeprobeerd, niks lukte. Had het dan ook even met het bloggen gehad. Dan maar niet, ga wel aan de freubel.  Ik ben weer helemaal aan de vilt en de borduur. Ik heb heel wat nieuwe creaties voor de winter gemaakt op viltgebied. Zoals jullie weten ben ik helemaal verliefd op de ontwerpen van Jit Design. Kijk nou toch, zijn het geen schatjes geworden.
 
 
Ijspegel Sneeuwman
 
                                                                  Ijspegel Zeehond
 
En dan de Hertjes, die ik in winterstyle heb gemaakt. This er maar één hoor. Ik heb ze aan beiden kanten een gezichtje en zo gegeven. Zo ook bij de creaties hier boven. Staat gewoon mooier als je ze boven de eetafel hebt hangen.


Ik ben inmiddels met lente-en paascreaties begonnen.  De kippenhangers hoop ik vanmiddag af te krijgen. Wat heel goed uitkomt, want als het goed is komt Jit Design vanavond met haar nieuwe ontwerpen. Dus houd haar site in de gaten
 
Tsja was is dat nu voor een foto Hilda, hieronder? Ik doe mee met de SAL van Jenny, aheummmm die inmiddels al helemaal op haar site staat en de meeste dames al af hebben. Ik  moet nog beginnen, want ik zag een leuke uitdaging bij Annelein . Pffffff this even een werkje, maar dan heb je ook wat. Ik kan nu echt met deel 1 beginnen hihihihihihi.


Tsja en dan ben ik ook nog even met een merklapje begonnen,. Ik zag hem en wist gelijk waar die straks moet komen "liggen". Wordt vervolgd.
En tussendoor ben ik ook nog jarig geweest......................... ik heb Sarah gezien!!!! Nee geen big party, sorry niet aan mij besteed. Ik ben wel heel erg verwend, door mijn hussie, dochter en haar vriend, familie en vriendinnen. Jeanet, Inge, Willy, Mirelle, Endrieke en Marion. Bedankt Meiden.


Een paar dagen voordat ik jarig werd, was ik nog ff ziek. Hihihihi kon de spanning denk ik niet aan. De voordeurbel ging op een gegeven moment en Jack kwam met een pakket binnen. Oeffffffff had een vermoeden van wie die was. Openmaken die doos ....... met behulp van Lilo. Ooooooo kijk eens wat ik allemaal van Jeanet kreeg. Pfffffffffff daar kan je toch helemaal heppiedepeppie van worden........... Jeanet, nog heel erg bedankt hé!!!!



 
Zo ik ben de daagjes aan het aftellen, want ik ga lekker vriendinnetjepinnetje Jeanet naar de handwerkbeurs  in Zwolle!!!!
En dan  kan ik jullie nog wat laten zien........ja sorry Jeanet komt hier geregeld langs en this voor haar!!!!
 
Zo ik ga nog even met de stofzuiger door het huis, moet ook gebeuren hé.
 
Ik wens jullie een hele fijne dag toe.
 
Groetjes Hilda
 

8 opmerkingen:

  1. Ik liep toevallig gisteren mijn bloglijst langs en zag dat je er een paar weekjes tussenuit was. Gelukkig dat het weer lukt met foto's maken! Mijn toestelletje was kapot afg. week, dat is dan ook ineens balen, gelukkig was 't eenvoudig op te lossen!
    Prachtige dingen heb je gemaakt, wat een mooie kleurtjes! Ik ben weg van die vilt-spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Hilda, dat is toevallig. Vanmorgen moest ik er ineens aan denken dat ik al zo lang niks van je gehoord of gezien heb. Gelukkig is alles goed met je!
    Nee daar wordt je niet vrolijk van als het niet wil lukken met blogger, dat frustreert enorm. Maar gelukkig is er meer dan dat en heb je je niet verveeld.
    Wat een ontzettend leuke vilten creaties zijn dat zeg!
    Ik ben binnenkort ook jarig ..... ;-)
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,

    Wat heb je ontzettend veel leuke spulletjes gemaakt, erg mooi hoor.
    En ook al zoveel leuke kadootjes, bofkont ben je.

    Je lettertype is slecht te lezen, beetje klein en kleur valt ook wat weg tegen de achtergrond. Ik moest de tekst selecteren om te kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww wat zijn ze gaaaaaaf geworden Hillie, ben helemaal verliefd op dat hertje zoooooo lief en zoooooo mooi he jij het kan maken !!
    En je lappie wat wordt het gaaaaaaaaf en die rand doorgestopt ikke is jaloers hoor !
    Hihihi nogmaals graag gedaan , heb het met plezier voor je uitgezocht !
    Nou tot zaterdaggggggg, kheb er heeeeeel veeeeeeel zin in !

    Liefssssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent verwend zeg, echt helemaal super. en je vilt werkjes vind ik gewoon buitengewoon gaaf, echt super. Veel plezier op de beurs, ook ik ga ben benieuwd wat we aantreffen voor moois. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Hilda allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, mooie jonge blom! En even zeggen hééééééééél veel plezier op de beurs, vind het heeeeeeeeel jammer dat ik jou en Jeanet niet kan tegenkomen. Heb tegen Jeanet gezegd dat ik de stands voorradig zal houden voor jullie hahahah..... Wens je een hele mooie "slenter" dag toe, heerlijk! Dikke zoen van Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie werkjes maak je! Veel plezier alvast op de handwerk beurs,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. your works are so sweet!
    regards from Portugal,
    Marlene

    BeantwoordenVerwijderen