maandag 14 januari 2013

Het zal me lukken vandaag

............
Bedankt voor jullie tips Dames. Jack en ik hebben google chroome geinstalleerd, alleen nu kan ik me niet meer aanmelden op mijn blog????? Shaggie word ik er van, dus blog zoek het maar ff uit......... mijn geduld is voor vandaag op. Ik wil gewoon een leuke post plaatsen.

Ik heb nu eerst foto's op mijn FB gezet en toen gekopieerd naar blog, ben ik slim of slim hihihihi.

Ik ben de laatste weekjes lekker aan het freubelen geweest en dat is mede de schuld van Jitdesign, want zij heeft zulke winterpakketjes uitgebracht. Ik was gelijk verliefd. Wat doe je dan? Bestellen.... leuk voor onder  de Kerstboom........ waar ze  een kwartiertje onder de boom hebben gelegen en toen had ik ze al open.

Dit is een van de zusjes Ijsbeertjes. Ik heb de gezichtjes, sjaaltjes aan beiden kanten gedaan. Want ze komen boven de eettafel te hangen. Ze hangt nu eerst even alleen, zusje is in de maak!!!!!


Is ze geen scheetje hihih. Dit is de "voorkant"




En dit is de "achterkant"





Tsja en ik mag ook zo graag borduren. Ik heb 2 snowflakes geborduurd en daar een klein "quiltje" om heen gemaakt!!!
Ze hangen nu  aan witte takken van de action, waar eigenlijk een wintertafereeltje van vilt gemaakt "moet"worden. Ik denk dat dat niet dit jaar meer wordt..................



En nog een borduurstukje en gelijk voorzien van stofjes. Goed van mij hé Jeanet, gelijk afgemaakt. zij weet een beetje hoe ik ben hihihiihihi.



Wat een gave "juskom" hé. Ik zag hem laatst bij Tuinland en dit keer niet laten staan. Zodat ik achteraf geen spijt zou hebben. Pffffffff de bolletjes zijn helaas wel bijna uitgebloeid!!!!!


Hoe ik aan de borduurpatroontjes kom?????? Zoeken via google of gluren bij Printerest, waar hele leuke gratis patroontjes staan.

Ik ga zo lekker een avondje bank hangen en naar Unforgettabele kijken, heerlijkkkkkkkkkk!! En misschien nog een paar steekjes borduren.

Ooooooooooooooo ik heb vanmiddag Ijspegel Sneeuwman ook nog afgekregen............ foto volgt  van de week.

Groetjes Hilda


PS zag net dat die de foto's niet helemaal pakt, grrrr.....sorry Dames, this ff niet anders

7 opmerkingen:

  1. Tis je toch gelukt Hilda !!Je moet via google chrome je blog opzoeken en dan moet hij het doen volgens mij ! Maar je hebt weer foto's kunnen maken en het ziet er superrrrrrrrrrr uit allemaal !! Gaaaaaaf die borduurtjes en die ijsbeert zoooo schattig !
    Op naar het volgende project !

    Liefsssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo en of dat allemaal leuk is geworden zeg! Prachtige borduurtjes, zachte winterpastels, erg mooi! En je IJsbeertje...oh wat kan ik hier van genieten, zo ontzettend netjes gemaakt!
    Kortom, complimenten!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Hilda,

    Wat een ontzettend leuk blog heb je meis.
    En wat kun je prachtig borduren...zo verfijnd en die mooie zachte kleurtjes.
    Ik ga je blog graag volgen...
    misschien vindt je het leuk eens bij mij een
    kijkje te nemen..

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim van je Hilda!
    Ik heb de foto's wel in zijn geheel kunnen zien in google reader. Ziet er allemaal weer erg leuk uit! Hoop dat je snel weer op de normale manier op je blogje kunt plaatsen.
    Groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve♥ Hilda..♥
    Leuk♥ dat je bij bij mij op visite♥ was ..;))
    Gelukkig♥ kan ik ook nu weer foto's plaatsen via chrome blog maar je moet je♥ daar ook weer aanmelden om foto's te plaatsen anders lukt het niet Succes..!!
    Mooie♥ borduurwerkjes♥ en mooie♫ Foto's ..veel Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige borduurtjes en de ijsbeertjes zó lief!

    Ik heb ook Chrome moeten downloaden om weer foto's te kunnen plaatsen, gewoon je blog opzoeken met Chrome en dan moet het goed komen.
    Succes!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen