dinsdag 7 februari 2012

Eindelijk weer ........

weer eens lekker zitten haken en heb weer helemaal de smaak te pakken. Er zitten nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ideetjes in mijn hoofd, mijn vingers kunnen helaas niet zo snel haken, erggggggg jammer hihihihi.

Oooooooooo ik vind zo leuk af en toe van die babybooties haken. Ik zag ze hier en Alma was zo lief om een paar patronen voor met te bestellen.



Jeanet en ik zitten elkaar te bestoken met leuke patroontjes om kleedjes en granny dekens te haken. Zij heeft inmiddels al wat kleedjes gehaakt en ook een granny deken, waar ik best wel een beetje verliefd op ben.

Vorige week ben ik ook aan de slag gegaan en dit is het resultaat


Hier kunnen jullie het patroon vinden.

Ben ook al met een andere babyschoen begonnen. Er moet nog wel een leuk lintje doorheen, die nog ff moet scoren. En natuurlijk moet de andere babyschoentje erook nog bij hihihiihihhii


En dan wil ik ook beginnen met een granny deken. Heb wat patroontjes uitgeprobeerd en wet nu welke het moet worden................ wordt vervolgd.

Groetjes Hilda

12 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,

    Ooo, wat zijn die baby boots en schoentjes leuk geworden! Ik krijg nu gewoon zin om er ook aan te beginnen. En die kleedjes ... wat zijn die mooi, dat patroon ga ik ook ff opslaan, bedankt!

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heeeeeeeerlijk werkje dat haken he....en wat jammer dat we niet meerdere paar handen hebben whahaha, maar ik ben helemaal verliefd op die laarsjes , zoooooo schattig !!
    En die kleedjes zooooooo gaaf he !! Ga maar gauw aan een granny beginnen hoor, je mag best 's nachts ook doorgaan hihihi !

    Liefssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer SUPER uit.....mooi gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit,heb ook het patroon van de kleine laarsje moet er nog aan beginnen maar vind ze zo leuk.
    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hilda,

    Leuk zijn de babyslofjes, heb jij mijn mail van 17-1 niet gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf allemaal, echt heel mooi. En wat heb je weer veel gedaan. Ik ga je meteen maar volgen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Hilda, dank je wel voor je leuke berichtjes op mijn blog!!! Wat leuk om hier ook eens te snuffelen bij jou!!!!!! Die "regenlaarsjes" zijn zo ontzettend gaaf!!!!!!!!!! Super!!! Al die andere creaties zijn ook ernstig mooi!
    Ik ben je meteen maar gaan volgen!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattige baby booties, is ook zo leuk om te maken.
    de gehaakte kleedjes zijn ook heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke schoentjes!

    Ik heb een Blog-Award aan je doorgegeven.
    Voor meer details, zie mijn blog:

    http://ingridshaakblog.blogspot.com/

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He wat leuk! Ik heb die onderzetters ook gehaakt. Ik wil er graag mijn Paastafel mee opsieren. Je blog is leuk, ik ga je graag volgen!

    Groet, Anne.
    http://gehaaktezaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mag ik vragen waar u dit patroon heb besteld??
    Mvg,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen