zaterdag 24 december 2011

Het is bijna zover .........

..... kerstavond, de Kerstdagen en Oud en Nieuw.

De dagen ervoor zijn "rare" dagen........ kerstversiering aanbrengen, kerstkadootjes kopen en natuurlijk de boodschappen niet te vergeten.

Ik wens iedereen vandaag heel veel succes met de "dingen" die nog moeten zo voor de kerstdagen.

Hier zijn de meeste "dingen" in huis, huis is versierd. Dus kom maar op met de Kerstdagen hihihihi.

Ik laat jullie een beetje genieten hoe het hier bij ons. Helaas heb ik niet alles afgekregen wat ik af wilde hebben . De spirit is ver te zoeken, maar wie weet in het nieuwe jaar. Zelfs niet één Kerstkaart gemaakt dit jaar, heb dus wat vriendinnen moeten terleurstellen.

Hierbij wat sfeerfoto's hoe het bij de Suurtjes eruit ziet!!!!

Ik kan er niks aan doen, maar heb wat met die figuurtjes. Ze zijn zo lief!!!


En zo ziet onze "kachel" er op moment uit!!!!! Waar ik eigenlijk wel een beetje trots op ben. Ik ben niet zo goed in decoreren, maar met wat tips/ideetjes van Jeanet, en geduld en gewoon doen, kwam dit eruit.


Hier wil wel veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van hihihihi.

Of hier van.........

Ik vind ze nog steeds leuk, mijn ontworpen kaarsendraagstertjes ( wat een woord hihihi). Ze zijn al een paar jaar oud en zou ze eigenlijk iets willen veranderen. Hmmmmmmmmm nieuwe maken, volgend jaar??????

En zo ziet het kapstokje in de eetkamer er uit...............

Ik wens jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toe.

Groetjes Hilda

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je het superrrrrr gedaan hebt Hillie, met een beetje wil lukt het best , ik weet zeker dat er nog meer hoekjes bij gaan komen ...en nu kan het genieten gaan beginnen !! Ik wens jullie hele gezellige feestdagen Hillie !

    Liefsssssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo vergeet ik helemaal die viltfiguurtjes vind ik zoooooo gaaffffff !!

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen