zondag 20 februari 2011

Sneak a peak en Lente in huis

huis gehaald. Eigenlijk staat het er al 2 weekjes. Ik was zo zat van de winter, dat ik dacht: Moet kunnen wat lente in huis hoor.

Maar eerst mijn Sneak a Peak. Wat zal het zijn???????
Ja het is wat van vilt.
Wat, ben je weer aan het vilten Hilda?
Yipppppppppp en zo leuk weer om te doen hihihi.... het was weer die drempel hé!!!!!!
Zijn jullie al nieuwsgierig???????




Bij ons in de eethoek is al wat lente te vinden .................. gezellie hé!!! Alleen vindt Lilo ( de poes) het ook heel leuk en lekker. Liep net alweer, grrrrrrrrrr, met een wortelkindje in haar bek!!!!



En ja mijn narcissen tafereeltje staat er natuurlijk ook weer.................. ondanks dat de poppetjes al wat jaartjes oud zijn, blijven ze een favoriet van mij



Inmiddels is mijn borduurstukje af..................... nu nog een stofje erom heen......

En nee, snow en winter zijn nog niet af.................... sorry er zitten maar 24 uur in een dag!!!

Groetjes hilda

6 opmerkingen:

  1. Owwwwwwwwwwwww Hillie het ziet er weer superrrrrrrrrrrrr uit !! En Lilo afblijven van die gave viltpoppetjes !! En wat zal dat sneakje zijn ...ikke heeeeeeeeeeeeeel erg aagje hihihi!
    Heb jij maar 24 uur in een dag ??????
    Liefsssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Hilda , we zijn nieuwsgierig , laat maar zien ... kom nie verlegen zijn.
    Jouw viltpopjes zien er mooi uit en ik had ze graag nog wat meer van dichtbij willen bewonderen... :) .
    Nog een fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd wat je aan het maken bent - leuk dat je weer met vilt bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg Hilda, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor........;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er al echt voorjaar uit bij jou. Leuke creaties heb je gemaakt. En ja de sneak a peak dat zou wel eens een patroonblad van iemand kunnen zijn die van die mooie viltcreaties maakt, die net zo nieuwsgierig is als de dame hierboven.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIIILLDDAAAA!!!, oooohhh wat heb je een leuke blog... genieten doe ik bij je! Heb 1 voor 1 de poppekes bekeken, voor een paar jaar terug was ik er ook zo mee bezig en als ik dit dan weer zie dan krijg ik de kriebels.... NEE, beloof ik mezelf plechtig want ik slik nu nog de nodige paracetamollen want ben nog steeds niet "lekker" van die allerprachtigste stand "'t Gaerenhuys", oowowwhhhhhh! Enig en zo bijzonder ook om jou samen met Jeanet te ontmoeten, wordt absoluut vervolgd. En ook voor jou als je in het midden des lands ben dan ben je van harte welkom! Of we gaan wat gezelligs doen... op het moment stuiter ik van de inspiratie ga me er nu gauw van verhelpend dan maar hahahaha... Ga even spelen met m'n aankopen..., heel veel lieve hartengroeten met veel liefs stuur ik je Cin x

    BeantwoordenVerwijderen