zaterdag 29 januari 2011

Yoehoeeeeeeeeeeee..... ben er nog wel hoor!

Ik ben op momemt druk aan de borduur. Ik heb namelijk een gave borduurwinkel in Roden ontdekt.
Jack was zo lief om met mij daar heen te rijden. Pffffffffffffffff ik dacht dat ik lichtelijk gestoord werd. Ze hadden daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel patronen te koop. Een wand vol met allemaal borduurgaren. Overal hingen voorbeelden, pffffffff wat mooi!!

Ik heb 3 patronen gekocht, met wat borduurlinnen en borduurgaren. Ik ben al met één patroon begonnen. Wordt het niet mooi?????? En zo leuk om te doen. Heerlijk met één kleurtje borduren ...........................



Aheummmmmmmmm de creaties hieronder zijn al een tijdje af, nou ja het borduren dan hé!!!
Nu moeten ze nog van stofje voorzien worden, pffffffffffffffffffffffff!!!!!! En daar moet net even zin aan hebben.

Ik weet dat er nu één iemand denkt: Doe dat nu even Hilda, dan is het is af.
Jajaja Jeanet, komt goed schatje................. hihihiihihi





Ik wens jullie nog een fijn weekend toe. Ik ga zo aan de borduur!

Groetjes hilda

6 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Hilda....
    Helaas kan ik niet borduren....geef mij maar een haaknaald..hahaha
    Ik ben benieuwd naar je eindresultaat

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het niet mooiiiiii zegt ze dan...ik vind het superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, maar dat wist je al whahaha !! En tuuuuuuuuuuuuuuurlijk ga jij deze afmaken, anders gaan we niet naar de beurs( stok achter de deur) hihihi!
    Heeeeeeeel veeeeeeel liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Enne... zonde om te laten liggen hoor, even moed verzamelen en aan de slag, als je klaar bent, zeg je vast: ik snap niet dat ik dat zo lang heb laten liggen (tenminste, zo gaat dat bij mij vaak!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi aan het werk zg ! Het zal en mooie worden, ja ik zal nog net beginnen aan een borduur werkje, patroontje van schaartje me toegezonden door Lida ,nog effen borduur stof halen en starten tussen mijn patchwork door hé! Liefs en goede moed in je werk! groetjes Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww gaaf weer Hilda!!! mooi afmaken hoor ben aagje hoe het gaat worden
    Liefsssssssssssss Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hilda,
    Ben hier natuurlijk ook even gaan neuzen. Wat een geweldige prachtige letters van SNOW. Ben op het ogenblik ook helemaal gek van geborduurde teksten en ook een tijdje op zoek geweest naar zo iets. Ik ben momenteel met de lettters met de roosjes bezig maar net wat je zeg als je klaar bent moet er wel wat moois van gemaakt worden toch? Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen