donderdag 14 januari 2010

Cross stitcher of wel borduren......

Neeeeeeeee geen hobby erbij, maar gewoon een oude hobby er weer bijgehaald.
Niet meer grote projekten hoor, maar gewoon kleine borduurstukjes. En ook nog lekker in één kleur, heerlijk voor 's avonds bij de tv.

Ik heb het patroon, van het borduurstukje hieronder , van internet afgehaald, tijdens het googlen. Oooooooooooooo wat kom je dan leuke en gave "dingen" tegen.




Ik weet nog niet precies wat ik met het borduurstukje ga doen. Het liefst wil ik haar in een hartvrom uitknippen en op een grotere stoffen hart naaien. Maar daar moet ik nog even over brainstormen.......

Ik ga vanmidag aan de gang voor het volgende projekt, zodat ik vanavond lekker aan de borduur kan.
Gisteren kreeg ik van iemand en heel mooi patroon voor Pasen. Ik vind de kleurtjes die erbij horen niet helemaal mijn kleurtjes. Dus ik denk dat ik van het weekend naar een handwerkwinkeltje "moet" hihihi.

Groetjes Hilda

2 opmerkingen:

  1. ooooh suupers Hil en je paardje is helemaal het einde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwwww Hillie dit is superrrrrrrrr zooooooo gaaaaaaaf !!
    Nou ik weet heeeeeeeeel goed wat je ermee moet doen..........hier is mijn adres ...Koraalzwam 19 ........echt kwijlen , oooo ik wil dit ook !!

    BeantwoordenVerwijderen