dinsdag 9 februari 2010

Sneak a Peak

Tsja wat zal dit nu worden........



De foto heb ik vrijdag genomen en ben inmiddels al een stuk verder ........... eind van de week zal ik een nieuwe foto maken.

Ik heb bij mijn andere hobbie, vilten, een mail vriendin. Zo hadden we het ook over andere hobbies en daar kwam ook borduren in voor.
Nou mis hé..... wat vind jij leuk en wat maak jij zo al. Het was maar even en ze stuurde allemaal leuke links door, met leuke pakketjes/borduurpatronen.
Dus Liane bedankt dat je mij weer een verslaving hebt gegeven...........

Ik heb inmiddels de winterviltcreaties weer opgeruimd. Ik heb het helemaal met de winter gehad. Kom maar op Lente.
Aheummmmmmmmmmmmmmmmmmm zat er in de Lentedoos eigenlijk allemaal paascreaties. Tsja daar is het nog even te vroeg voor.

Ja en wat nu? Als ik eigenlijk goed nadenk heb ik het verleden niet veel lentecreaties gemaakt. Ik vind niet alle ontwerpen leuk........... ik weet eigenlijk wel wat ik er wil hebben staan , maar dat is er op viltgebied niet.......... dus dat wordt zelf tekenen en ontwerpen????????

Groetjes Hilda

1 opmerking:

  1. Nou kom maar op met die foto hoor , tis bijnaaaaa eind van de week , ik ben heeeeeeeeel erg aagje !
    Nee hoor Hillie heeft niet veel lente vilt creaties...mennn die zolder stond er vol mee !
    Ga jij maar lekker bedenken wat je wilt hoor en laat het hier maar gauw zien !
    Liefs van mij !

    BeantwoordenVerwijderen